تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 آبان 1393
بازدید : 313
نویسنده : رسول رشیدی

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

حسین سبحانی‌نیا و مهرداد بذرپاش در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 20 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کردند.

 

عالی نماینده زابل، زهک و هیرمن به وزرای اطلاعات و امور خارجه نسبت به  توضیح علت عدم امنیت جانی و مالی برای شاغلان غیر بومی استان سیستان و بلوچستان به ویژه معلمان تذکر داد.

 

نوری نماینده شوش نیز به وزیر نفت در مورد جلوگیری از انتقال شرکت هواپیمایی نفت از خوزستان به استان دیگر، و همچنین به وزیر نیرو در مورد جلوگیری از احداث سد معشوره بر رودخانه کرخه به منظور جلوگیری از فاجعه زیست محیطی متذکر شد.

 

احمدی لاشکی نماینده نوشهر، چالوس به وزیر راه و شهرسازی در مورد توضیح علت عدم راه اندازی دستگاه دی وی آر فرودگاه نوشهر و همچنین به وزیر کشور در مورد توضیح علت عدم توقف تقسیمات کشوری تذکر داد.

 

نوروزی نماینده علی آباد کتول نیز  به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و خواستار توضیح علت کاهش پروازهای تهران به گرگان و بالعکس شد.

 

محبی نماینده مردم سنقر در تذکر به به وزیر جهاد کشاورزی بر تسریع در پرداخت هزینه خرید محصولات کشاورزی استان کرمانشاه به ویژه ذرت و نخود تاکید کرد.

 

آشتیانی عراقی و امیرآبادی فراهانی نمایندگان قم در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر  تسریع در حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی و ابلاغ بیمه آنها و همچنین به به وزیر اقتصاد و دارایی بر  تسریع در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و همچنین به وزیر کشور بر تسریع در رسیدگی به وضعیت استخدام افراد در استانداری های سراسر کشور تاکید کردند.

 

طبیب زاده نوری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و میرگلوبیات نماینده ساوه به رئیس جمهور  تذکری داده و خواستار توضیح علت عدم ارسال لایحه بیمه زنان خانه دار از طرف معاونت امور زنان رئیس جمهور شدند.

 

قاضی پور نماینده ارومیه، محجوب نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، سبحانی نیا نماینده نیشابور به رئیس جمهور بر جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و همچنین در تذکری  به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم درج حقوق و مزایا و اضافه کار بازرسان این وزارتخانه در بودجه سالانه پیشنهادی  و  همچنین به رئیس جمهور  بر جلوگیری از افزایش قیمت نان  تاکید کردند.

 

سامری نماینده خرمشهر و سودانی نماینده اهواز  به وزیر راه و شهرسازی نسبت به علت عدم تعریض جاده خرمشهر- اهواز تذکر دادند.

 

مددی نماینده میانه به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد و خواستار توضیح علت عدم نظارت و برنامه ریزی مناسب بر اماکن ورزشی و عزل و نصب سیاسی در حوزه ورزش و جوانان به ویژه در حوزه استان آذربایجان شرقی شد.

 

برومندی نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان نیز  به وزیر راه و شهرسازی تذکرداد و خواستار  تسریع در تعریض محور مرودشت- درودزن شد.

 

نماینده کلاله در تذکری به وزیر کشور بر  تسریع در ارتقاء تقسیمات کشوری حوزه گالیکش تاکید کرد.

 

سلطانی نماینده بروجن نیز در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار  توضیح علت عدم توجه جدی به طرح بیمارستان 230 تخت خوابی بروجن و همچنین  توضیح علت روند کند اجرای طرح های راه سازی در شهرستان بروجن با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی شد.

 

خجسته نماینده همدان و فامنین در تذکر به وزیر نیرو بر  لزوم توجه ویژه به گسترش سیستم فاضلاب و جلوگیری از هدر رفت منابع آبی کشور، به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم توجه به امنیت هوانوردی و تامین قطعات هواپیمایی و ممانعت از پرواز هواپیماهای دارای نقص فنی،  به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم حمایت از تولیدات فرهنگی، بومی و انتشار کتب مرتبط با علوم و تحقیقات بومی سازی شده، به رئیس جمهور بر  لزوم رعایت قانون در گزینش و معرفی دانش آموزان مشمول قانون راجع به استعدادهای درخشان در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی به ویژه در دانشگاه الزهرا، به وزیر جهاد کشاورزی  بر توجه به وضعیت بهداشت و سلامت مواد غذایی با منشا دامی و گیاهی و  به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  بر لزوم اعمال نظارت بیشتر از سوی سازمان بهزیستی بر شیرخوارگاه ها و مهدکودک های تحت پوشش تاکید کرد.

 

بائوج لاهوتی نماینده لنگرود  نیز در تذکر به وزیر کشور بر تسریع در رسیدگی به وضعیت سیل زدگان شهرستان لنگرود تاکید کرد.

 

سودانی نماینده اهواز  نیز به وزیر کشور در مورد جلوگیری از انتقال شرکت هواپیمایی نفت از استان خوزستان به استان دیگر و همچنین تسریع در ارتقاء تقسیمات کشوری حوزه کارون، حمیدیه و باوی در شهرستان اهواز

 

محجوب نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به وزیر جهاد کشاورزی جلوگیری از حفر چاه های مختلف توسط شهرداری که باعث خشکیدن قنوات روستاهای زمان آباد، اشرف آباد و تختی آباد شهرری شده است تذکر داد.همچنین به وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات تذکر داد و خواستار توضیح علت عدم توزیع قبوض تلفن و اتخاذ جریمه در زمان آباد، اشرف آباد و تختی آباد شد .وی همچنین در تذکر به وزیر کشور بر لزوم اصلاح وظایف دهیاران تاکید کرد.

 

دواتگری نماینده مراغه و عجب شیر به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  تذکر داد و بر لزوم اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مصوب 1386 برای استاندارد سازی و افزایش کیفیت خدمات پرستاری تاکید کرد.

 

موسوی اصل نماینده گرمی به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و بر  تسریع در اصلاح و بهسازی مسیر اردبیل، پارس آباد تاکید داشت.

 

هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب در تذکری به  به وزیر نیرو بر تسریع در اجرای طرح آب رسانی به جاسک از طریق سد جیگین و همچنین تسریع در اجرای طرح سد سرمی و کربان و آغاز عملیات اجرایی سدهای گابریک و مرند و  تسریع در تکمیل طرح آب رسانی به روستاهای منطقه غرب جاسک از تصفیه خانه جاسک  تاکید کرد.

 

میرمحمدی نماینده گلپایگان به رئیس جمهور تذکر داد و خواستار تسریع در تخصیص مبلغ یک هزار میلیارد تومان به بانک های عامل برای پرداخت وام به معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی به موجب قانون بودجه کل کشور شد.

 

ایرانپور نماینده مبارکه نیز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داد و بر لزوم پایبندی خبرگزاری ایرنا به قانون اصل بی طرفی و امانت داری در خبررسانی تاکید کرد.وی همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار توضیح علت عدم فراهم کردن مقدمات اجرای طرح مترو شهر جدید مجلسی،  به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توضیح علت عدم اجرای دستورات وزیر توسط معاونانش شد و بر تسریع در تعیین و تکلیف مجتمع دو هزار واحدی حصا در شهر جدید مجلسی تاکید کرد. ایرانپور در تذکری به وزیر دفاع و امور پشتیبانی و نیروهای مسلح نیز بر  تسریع در تعیین تکلیف طرح مسکن حصا و خلع ید پیمانکاران تاکید داشت.

 

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر با تذکر به وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم توزیع عادلانه یارانه های بذر گندم توسط اداره جهاد کشاورزی استان اصفهانتاکید کرد.

 

خجسته به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داد و بر  لزوم تهیه بسته های حمایتی برای مطبوعات محلی به وزیر دادگستری لزوم افزایش نظارت بر قیمت خدمات و اقلام ارائه شده در پایانه های هوایی و زمینی کشور تاکید کرد.

 

امیری کهنوج نماینده کهنوج نیز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بر  لزوم بررسی و برخورد با عوامل فوت سه دانش آموز قلعه گنج به دلیل نبود سرویس مناسب و استفاده از وانت تاکید کرد.

 

درویش پور نماینده ایزه و باغملک  هم در تذکری به وزیر جهاد و کشاورزی بر لزوم برنامه ریزی صحیح برای بهره برداری از اراضی مستعد کشاورزی در شهرستان ایزه و باغملک و همچنین در تذکر به وزیر راه و شهرسازی بر  تسریع در تعریض جاده اصلی اهواز- ایزه و لردگان تاکید کرد.

 

سلطانی صبور نماینده رزن به وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات تذکر داد و خواستار توضیح علت عدم نظارت بر کیفیت و کمیت پیامک های تبلیغاتی شد.

 

عزیزی نماینده شیروان نیز در تذکر به وزیر نیرو خواستار توضیح علت به کارگیری نیروهای غیر بومی توسط پیمانکاران نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان علی رغم معضل بیکاری جوانان این منطقه و توضیح علت صدور آب شیروان به ترکمنستان علی رغم خشکسالی منطقه شد.

 

کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و خواستار توضیح علت عدم حمایت از کشت دوم برنج در استان گیلان به وزیر کشور،توضیح علت عدم رفع مشکلات مدیریت شهری استان گیلان به وزیر ورزش و جوانان،  توضیح علت ناکارآمدی شرکت زیرساخت فضای ورزش در ساخت و ساز فضاهای ورزشی استان و همچنین در تذکر  به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توضیح علت عدم ابلاغ حکم رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی شد.

 

کارخانه ای نماینده همدان و فامنین به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و بر تسریع در تخصیص اعتبار لازم برای اتمام طرح راه آهن تهران- همدان در سال 1396 مبنی بر لزوم توجه ویژه به توانمندی حاشیه شهر همدان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری تاکید کرد و همچنین  به وزیر نیرو در مورد تخصیص اعتبار لازم جهت طرح آبرسانی به شهر همدان تذکر داد.

 

شریعت نژاد نماینده تنکابن نیز به  به وزیر نفت  تذکر داد و بر تسریع در گازرسانی به روستاهای مها در جنگل های شمال با توجه به اولویت قانونی تاکید کرد.

 

جلیلی نماینده مسجد سلیمان نیز به وزیر نیرو  تذکر داد و خواستار توضیح علت عدم واگذاری طرح انتقال آب به اراضی کشاورزی شهرستان لالی شد.

 

میرگلوبیات نماینده ساوه  در تذکری به رئیس جمهور خواستار توضیح علت عدم فراهم نکردن مقدمات اجرای قانون نه ماه مرخصی زایمان و علت عدم اجرایی شدن مصوبه قانونی در مورد سند امنیت زنان و کودکان شد.

 

چهاردولی نماینده ملایر در تذکری به وزیر نیرو  بر ارائه توضیح علت عدم احداث تصفیه خانه آب شرب شهرستان ملایر علی رغم گذشته 4 سال از آبگیری سد کلار تاکید کرد.

 

عزیزی نماینده شازند نیز به وزیر نفت در خصوص تامین گاز مورد نیاز سوخت نیروگاه تولید برق شازند تذکر داد.

 

ناصر کاشانی نماینده زاهدان هم  به وزیر نفت در مورد  تسریع در رساندن گاز مایع به شهر زاهدان تذکر داد.

 

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در تذکری  به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم رفع موانع راه آهن از مسیر مترو تهران به ورامین، قرچک و پیشوا تاکید کرد.

 

یعقوب جدگال نماینده چابهار به وزیر نیرو در مورد  رسیدگی به وضع بد آب شرب شهرستان چابهار و همچنین  وزیر آموزش و پرورش در مورد رسیدگی به تعطیلی تعدادی از کلاس های دانش آموزان شهرستان  تذکر داد.

 

محجوب نماینده تهران و  قاضی پور نماینده ارومیه  در تذکری به وزیر نفت بر  تسریع در بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی،  به وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بر تسریع در پرداخت حقوق و مزایای بازرسان و به وزیر کشور بر تسریع در بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ها   تاکید کردند.

 

لاهوتی نماینده لنگرود نیز در تذکری به وزیر کشور بر  تامین اعتبار خسارت سیل شهرستان لنگرودو همچنین تبدیل شهر شلمان به بخش تاکید کرد.

 

مقیمی نماینده بهشهر به رئیس جمهور نسبت به کاهش قیمت خرید مرغ از مرغداران تذکرداد.

 

رستمیان نماینده دامغان و کاتب نماینده گرمسار به وزیر جهاد کشاورزی  در مورد عدم حمایت و رسیدگی به مشکلات دامداران متذکر شد.

 

دامادی نماینده ساری نیز به وزیر نیرو درمورد توضیح علت عدم حضور و مشارکت مسئولان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسات رسیدگی به مشکلات حوزه آب و فاضلاب تذکر داد.

 

حسینی نماینده زابل در تذکری  به وزیر کشور خواستار توضیح علت تعطیلی بازارچه های مرزی شرق و جنوب کشور به ویژه در حوزه سیستان شد.

 

تامینی نماینده رشت نیز  به وزیر کشور در مورد  توضیح علت عدم توجه به خسارات وارده ناشی از بارندگی شدید اخیر در شهرستان رشت تذکر داد.

 

منوچهری نماینده پاوه به  وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و بر  لزوم جلوگیری از غصب منابع طبیعی توسط افراد سودجو تاکید کرد.

 

بهمنی نماینده سراب به رئیس جمهور تذکر داد و بر  لزوم تاسیس دانشکده دختران در شهرستان سراب، به وزیر راه و شهرسازی بر  تسریع در تکمیل طرح تعریض مسیر سراب، بستان آباد، به وزیر جهاد کشاورزی بر  لزوم اتخاذ برنامه ریزی صحیح برای کاشت محصولات کشاورزی و خرید تضمینی آن ها تاکید کرد.

 

کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داده و بر  لزوم اتخاذ تدبیر برای کنترل قیمت مرغ و جلوگیری از افزایش هزینه های نگهداری مرغ برای مرغداران تاکید کرد.همچنین وی به وزیر نیرو  تذکر داد و بر لزوم محاسبه تعرفه مناطق گرمسیری برق مصرفی خانوارهای شمال کشور به دلیل تغییرات آب و هوایی در تابستان امسال تاکید کرد.

 

جعفری نماینده بجنورد  در تذکری به وزیر بهداشت خواستار توضیح علت عدم تامین آمبولانس مورد نیاز استان خراسان شمالی،  به رئیس جمهور خواستار توضیح علت عدم همکاری سرپرست وزارت علوم با کمیته منتخب کمیسیون آموزش و تحقیقات فناوری مجلس در مورد کشف حقیقت در رابطه با دانشجویان بورسیه ای،  به وزیر راه و شهرسازی  خواستار توضیح علت عدم تکمیل ساختمان بیمارستان آشغانه و علت عدم تکمیل طرح های راه روستایی در استان خراسان شمالی شد.        

 

طبیب زاده نوری نماینده تهران در تذکری به وزیر کشور بر لزوم برخورد قاطع نیروی انتظامی با ضاربان طلبه ناحیه از منکر در خرم آباد و  به رئیس جمهور بر تسریع در پرداخت مبالغ متعهد شده توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای امور زیر بنایی مسکن مهر تاکید کرد.

 

چهاردولی نماینده ملایر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به  توضیح در مورد  علت قطع بیمه قالی بافان تذکر داد.

 

نعمتی نماینده اسدآباد به وزیر جهاد کشاورزی در مورد  توضیح علت واردات شکر و ذرت توسط دولت زمان برداشت این محصولات در داخل متذکر شد.

 

شوهانی نماینده ایلام به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داده و بر تسریع در رسیدگی به وضعیت نامناسب مرغ داران تاکید کرد و همچنین در تذکر  به وزیر امور اقتصاد و دارایی  بر نظارت بر امور گمرکی ایلام به ویژه اخذ وجوه غیر قانونی تحت عنوان مانیفست تاکید کرد.

 

رضایی نماینده خمین به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و خواستار  توضیح علت واردات گوشت مرغ که باعث کاهش قیمت این محصول و ورشکستگی مرغداران شده است و  لزوم اتخاذ راهکارهای مناسب برای مقابله با مافیای بازار محصول لوبیا تاکید کرد.

 





مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جامع ترین وب سایت حقوقی و آدرس biglawyer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 283
بازدید ماه : 268
بازدید کل : 312574
تعداد مطالب : 540
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید تماس با ما




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه

RSS

Powered By
loxblog.Com